Alla inlägg den 18 maj 2016

Av Stick och baka! - 18 maj 2016 08:34

Hejsan på er 

Det blev fika besök i går på förmiddagen ( av ett par vänner till min man)

Sen blev blev det besök på Ica i Skurup och sedan hem och laga lite middag.

Vi face time , med vår dotter i Göteborg nästan varje dag och pratar med våra två barnbarn. 

Igår så pratade det äldsta barnbarnet med ( min man) .

Morfar vi kan åka till Liseberg och åka karusell du och jag , mormor kan passa lillebror .

Hon är så duktig på att prata om allt, väldigt förståndig , har varit det länge förstås.

Min dotter Tina sökte nytt jobb , var på två anställningsintervjuer, och fick båda jobben , men valde det som hon tyckte var bäst för henne, detta jobb ligger precis nära hennes barns förskola, detta valde hon. 

Jag säger lycka till min älskade dotter.

Tänk de barnen som får henne som lärare kommer att få det så underbart.

På eftermiddagen kom min mamma och Bengt , mamma klippte en klänning till sig här, ( vi har ett långt och bra köksbord.

Sen tråcklade hon ihop den här den kommer bli jätte fin.

Min mamma är jätte duktig på att sy även jätte duktig på att virka, brodera,sticka och baka goda bullar som hon bjöd på oss i går.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards