Alla inlägg den 20 maj 2016

Av Stick och baka! - 20 maj 2016 06:56

                Hejsan igen .

Nu ska vi äta frukost.

Mina matvanor är ändrade nu , nu äter jag glutenfritt och laktosfritt, på grund av att jag har en jätte kass mage, nu hoppas jag verkligen att detta kommer att hjälpa mig.

så här så vårt frukost bord ut i dag.

Lite bilder från Danmark , vi hade kalas väder .

lilla Lotta köpte så fina pennor till sig med suddgummi på.

lottas bulle till frukost med gottfrids leverkorv, och rödbetssallad.

I går när vi var i Danmark så åt vi gott med glömde ta bilder.

Men jag och lilla Lotta åt frikadeller och kartoffelsallad, mamma och Bengt åt danska smör och bröd( tre goda smörgåsar) Min man åt räksmörgåsar.

Men som vanligt jag orkade inte att äta upp min mat , men det var jätte gott.

I dag blir det lite äventyr igen detta skriver jag om i morgon.

Ha nu en skön dag.

Vi ska mysa framför teven i dag , popcorn och let's dance.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards