Alla inlägg den 10 juni 2016

Av Stick och baka! - 10 juni 2016 08:15

Hejsan på er allihopa.

Jag var ju hos tandläkaren  i går det gick ganska bra , fick tid till min egen tandläkare han är så underbar.

Under tiden jag var där så var min man och barnbarnet A nere i hamnen i Ystad.

Lilla Lotta hade sin assistent E här, de var på biblioteket i Skurup.

Vi bakade kanelbullar igår, de blev goda.

Äldsta sonen kom till oss igår och hade sin lille son och sina fina hundar med sig, lilla A badade i poolen ett par gånger.

I dag ska vi baka muffins, de som jag fick recept på från stora bakboxen.

Middag i dag här : fläskkotletter, kokta nypotatis, sås och grönsaker.

Nu börjar solen komma fram.

Igår manglade jag en massa tvätt och tvättade med, i dag måste jag stryka lite tvätt med, skönt när det är gjort.

Gummiband i tightsen och kjolen jag sytt åt mitt barnbarn A, bilder kommer.

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards