Alla inlägg den 11 juni 2016

Av Stick och baka! - 11 juni 2016 08:13

          Hejsan på er.

Bilder på muffins och går dagens middag kommer nu.

I går eftermiddag kom min mamma och hennes underbara man Bengt , vi bjöd på nybakade muffins och kanelbullar, de tyckte att muffinsen var jätte goda, min man tyckte de var för mäktiga.Men man ska ju baka det man får ifrån bakboxen tycker jag, är det något bra sparar jag receptet.

 Mitt underbara barnbarn sitter i mitt knä nu när jag skriver, vilken lycka att få ha henne här, Tackar hennes mamma Tina och pappa Mårten.

Det har gått jätte bra.

Det är skurupsmarknad fredag, lördag och söndag. 

Hoppas att min fruktansvärda huvudvärk släpper snart.

Barnbarnet säger lilla mormor vila dig nu, hon är så omtänksam det lilla livet, tänk hon är bara tre år, vad blev det av henne.

Lilla barnbarnet åt hamburgare, sås, kokt nypotatis och kokta morötter.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards