Alla inlägg den 14 juni 2016

Av Stick och baka! - 14 juni 2016 07:39

  Hejsan på er.

Igår var vi i Malmö och uträttade världens bästa uppdrag, fasiken va bra jag är .

Efter detta så körde vi hem igen, men vi stannade i Svedala och vi körde in på Mac Donald och åt , mitt barnbarn A var jätte nöjd, åt hamburgare, åt äppelskivor och drack isvatten.

Jag åt givetvis glutenfritt, men jag kan ju aldrig äta upp ändå Och jag drack bubbelvatten.

Sen bar det hem till oss igen, lilla Lotta och hennes assistent E var på biblioteket i Skurup

Lilla Lotta och lilla A åt pyttipanna till kvällsmat, sen blev det popcorn, detta uppskattas alltid.

Vädret här idag är blåst och mulet, vart tog solen och värmen vägen.

Vad händer i dag ?

Middag i dag?

Det blev Lax i ugn, med citronpeppar och citroner, 200 grader i 25 minuter, kokta nypotatis , slanggurka och tomat och Kallsås créme fraiche, majonnäs, och saften från en citron och tre kokta ägg hackade. 

Lilla Lotta och lilla A de ville ha pyttipanna.

Varför finns det så många ego trippade människor?

Det är nog inte så konstigt att det finns krig och oroligheter , när inte två människor kan hålla sams , hur ska då en hel värld kunna samsas.

Varför finns det så mycket orättvisor?

Jag tror det är jätte viktigt att lära sina små barn vad som är rätt och fel,

Jag är medveten att man inte kan älska Alla.

Man ska behandla alla som man själv vill bli behandlad .

 

 

 

 

 

 

 

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards