Alla inlägg den 18 juni 2016

Av Stick och baka! - 18 juni 2016 11:27

    Hejsan på er

Igår var det fullt ös hela dagen , vi började att gå på Apoteket och fyllde på med lilla lottas mediciner.

Sedan bar det iväg till Ica i Skurup och vi handlade en massa.

Äldsta sonen Roger kom med sin lille prins D och båda hundarna Zäta och Cindy, mysigt hela tiden , minsta barnbarnet växer så , han är så söt lille guldklimpen.

Och sen kom yngsta sonen Robin och lilla A blir så lycklig när han kommer , fika blev det och maten var, stekt korv , pasta , bröd, sallad och resten av alla tillbehören till korven.

Men oj jag glömde köpa toapapper, räkor , så det blev en tur till och vi körde en runda med och tittade på fina hästar och så köpte vi färska jordgubbar detta älskar lilla A och lilla Lotta och min man med.

Teve tittande på kvällen och sen sov vi gott.

I dag blir middagen pannbiff, nypotatis, sås och sallad, lilla Lotta vill ha pasta istället.

Bilder kommer 

Vädret är lite sol och moln, nu vill lilla A bada i poolen.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards