Alla inlägg den 20 juni 2016

Av Stick och baka! - 20 juni 2016 08:13

Hejsan på er 

Vaknade till en underbar sol, men nu ser det mest ut som om det ska bli regn när som helst.

Jag och min man ska till Malmö och uträtta lite ärende.

Det blir till att plocka och kasta en massa saker.

Tur att lilla lottas assistent är här idag. 

Det känns inte svårt att lämna lilla Lotta och hennes assistent själva, assistenten är så trygg med lilla Lotta , och lilla Lotta är ju trygg med henne.

Nu är det så att lilla lottas assistent E ska ha barn, så nu ska det ju så småningom inskolas en ny assistent åt lilla Lotta.

Att arbeta som personlig assistent är ett jätte trevligt jobb, kan kanske vara ett ensamt jobb om man inte har bedömningen att ha två assistenter samtidigt.( vår lilla Lotta har bara en assistent åt gången)

Men att arbeta som personlig assistent med vår lilla Lotta är inget ensamt alls för lilla Lotta är ju med hela tiden , pratar hela tiden och behöver vara sysselsatt hela tiden för att må bra, pyssla och åter pyssla, fönster shoppa, gå på biblioteket, ut på picnic, eller gå på tekniska museet i Malmö , det är ju toppen.

Som assistent här ska man vara självgående, ha mycket idéer och vara glad för att pyssla och baka och vara ute.

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards