Alla inlägg den 23 juni 2016

Av Stick och baka! - 23 juni 2016 21:56

  Hejsan på er 

Jag säger redan nu Ha en underbar midsommar afton i morgon allihopa.

Dagen började ganska så bra, tvättat lite i dag gjort midsommar tårta, bakad av mandelmjöl, potatismjöl, socker,salt,smör, blir som en paj deg sen fyller man den med lemoncurd, vispgrädde och dekorerar med jordgubbar.

Min äldsta son och hans guldklimp och hundarna har varit här en stund i dag, yngsta barnbarnet krymper snart, han har jollrat jätte mycket i dag, han är så söt.

Till lunch här i dag blev det tonfisksallad, tonfisk i vatten, sallad, gurka, tomat, paprika , ananas och kokta ägg och dressing. 

Vädret har varit så fint idag, jag rensade ogräs ur min ros rabatt.

Vädret här åska inte på nära håll men , detta tycker jag inte alls om .

Hur firar ni midsommar?

Ha en underbar dag i morgon 

Köttbullar till imorgon 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards