Alla inlägg den 10 juli 2016

Av Stick och baka! - 10 juli 2016 20:32

Hejsan på er .

Vilket regn väder vi hade i förmiddags, senare blev det lite bättre, inte mycket till sol men vi har det så fuktigt. Menar hög luftfuktighet

Vi har ju hundarna här de är så gosiga.

Idag kom yngsta sonen Robin hem till oss, älskar detta.

Sen kom mamma och Bengt , Robin hjälpte de att installera sin nya iPad .

Nu är min mamma lycklig.

Jag gjorde middag och bjöd på detta:

Hemgjord potatis sallad,

Cremefraiche, salt, svartpeppar, dijonsenap, bostongurka och röd paprika.

Blanda väl .

Stekte korv och hamburgare.

Grönsakssallad, sallad, ananas,tomater,slanggurka.

Nu slö tittar jag på Repris Ullared.

Av Stick och baka! - 10 juli 2016 10:30

      Hejsan på er allihopa.

Jag skrev igår om veteranbilar men det försvann.

Min man har två veteranbilar ,

Cheva -61 cabriolet och en Cheva pickup 1948

Varannan torsdag har Johannamuseet veteranbils träff, det var i torsdags.

I torsdags var min man där med två vänner , hans ena vän vann Med sin bil.

Bilder kommer.

Den röda är en international, min mans vän äger den.

Chrysler den gröna 1948 årsmodell, det var den bilen som vann.

Vinnaren ser mycket nöjd ut Grattis Krister 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards