Alla inlägg den 13 juli 2016

Av Stick och baka! - 13 juli 2016 07:02

              Hejsan 

I går när vi varit i Malmö , så körde vi till Skurup och handlade på Ica , sen hem och plockade upp och började med middagen, det blev fläskkotletter, grillade, marinaden blev svartpeppar ketchup, rapsolja och thai sweet chili sås, blandade detta och la ner köttet i detta. Min man grillade detta.

Potatis, spetskål och bea sås, sallad och tomater, detta blev gott. Lilla Lotta åt av hemgjord potatissallad.

Sen blev det trädgårds rensning i rabatterna, skönt när det är gjort.

Jag sitter aldrig direkt i solen och solar, på grund av att det inte är bra med solen, men visst har jag fått lite färg ändå, men fick för mig att jag ville ha lite färg på mina ben, köpte Spray Tan in A Can och en Selftan applicator , måste testa detta.

Är det någon som testat detta???

Bilder kommer snart.

Köpte även två buketter med rosor och liljor, älskar att ha snittblommor.

Hejsan nu har jag Dammsugat, gjort tonfisksallad och den innehåller:

Tonfisk i vatten, blandadsallad, slanggurka, gulpaprika, ananas, och hemodlade tomater.

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards