Alla inlägg den 14 juli 2016

Av Stick och baka! - 14 juli 2016 08:56

Hejsan på er allihopa.

I går kom äldsta sonen med sina hundar Cindy och Zäta och förstås lille guldklimpen D, han växer så , tiden går alldeles för fort, tycker jag som farmor, det är så underbart att få träffa de så ofta, nu hoppas jag att Pippi tröjan snart är färdig till lille D mitt yngsta barnbarn.

Vi hade faktiskt fint väder i går, var ute hela dagen.

Jag fick gjort en hel del i går, mycket lek med lilla Lotta och pyssel.

Nu är det snart dags för lilla Lotta att få ny personlig assistent, hennes assistent E ska ju få barn, det är inte lätt för lilla Lotta , men vi tänker alltid positivt, det måste man, men den tjej som ska ta hand om min lilla Lotta måste tycka om att pyssla, gå på biblioteket, ut i solen eller regnet. Sysselsätta henne hela tiden.

I dag kommer min underbara mamma och Bengt, de är så underbara alltid, min mamma fyller 81 i år och underbara Bengt fyller 80 år, de är så pigga och glada.

Bengt går på gym två ggr i veckan och han går lång promenader varje dag, de bor i stort en plans hus, de tvättar och städar, bakar och donar alltid.

De är alltid så omtänksamma .

Jag , lilla Lotta , mamma och bengt ska på utflykt i dag , jippi säger lilla Lotta.

Vädret här är inte sol, men det regnar inte, skönt

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards