Alla inlägg den 18 juli 2016

Av Stick och baka! - 18 juli 2016 06:58

Hejsan på er.

Jag fattar inte vart har mina anteckningar eller bloggandet tagit vägen, vet inte om jag glömt att spara de, eller.

Lördagen var bra på alla sätt yngsta sonen Robin kom till oss, det är alltid lika trevligt att ha honom här, och lilla Lotta blir så nöjd och glad.

Middagen här var:

Koåkte potatis, sen stekte jag de, stekte korv och stekte ägg och sallad.

vädret var bra, lite sol och lite moln men varmt ändå.

I går Söndag kom äldsta sonen med fru och hundarna och lille guldklimpen D, han är alltid glad och nöjd , han jollrar jätte mycket, emellanåt låter det som han säger nej, pappa, han är så söt och fin, leka tittut är kul.

Middagen här i går var köttgryta, med kokt potatis och sallad.

Senare kom ett par vänner till oss, lasse och Annika , fick en söt liten blomma av de, det blev fika och fika igen, lilla Lotta tycker om när det är fullt med folk här.

Lasse och Annika har inte träffat lille D innan, Annika tyckte att lille D var lik min yngsta son Robin ,  jag har svårt själv att se vem han är lik. Men han är så söt .

I dag kommer lilla lottas assistent E efter varit borta i två veckor.

Och i dag ska här komma en ny assistent, se om detta passar lilla Lotta.

Vädret är lite molnigt , inget regn ännu.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards