Alla inlägg den 15 augusti 2016

Av Stick och baka! - 15 augusti 2016 08:04

Hej 

I går kom min yngsta son till min mamma och Bengt i ( Malmö)  min son Robin bor ju också i Malmö , då var det dags att åka hem till mitt hem, jag och Lotta packade ihop våra saker och så var vi hemma igen, sprang bara in på Ica i Skurup och handlade potatissallad , korvbröd, sen hem till vårt hem.

Yngsta sonen hade också kört till oss, mysigt, sen kom äldsta sonen med sin familj också , min man grillade korv till oss, det blev potatissallad , grönsaker, detta var gott, kaffe och kaka, men ingen var sugen på kaka alls. 

Jag undrar håller allihopa på att inte äta söta saker?

Sen när alla kört hem så blev det tvätt och åter tvätt igen, vi tände en massa ljus , så mysigt.

Sen blev det lite stickning och teve tittande en stund.

Nu är frukosten avklarad, tvätten kallar nu .

Middag här blir falukorv.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards