Alla inlägg den 18 augusti 2016

Av Stick och baka! - 18 augusti 2016 07:13

Hejsan 

Nu blir det ett långt inlägg.

I måndags , så tvättade jag och städade lite.

Min man och lilla Lotta körde till Malmö för att handla hyllor och lampa till min lilla syhörna, när jag kom hem i söndags hade min man målat hallen och gjort ett bord till min sy hörna så fint det blev, jag syr kläder till mina barnbarn när jag känner för det .

Vädreti dag är soligt det var bara 10 grader i morse. 

Tisdagen, lilla lottas assistent E var här de pysslade och besökte biblioteket.

Siv och Leif var här och fikade och äldsta sonen med lille guldklimpen och hundarna kom också så mysigt.

Middagen i måndags var falukorv och potatismos

Middagen i tisdags var pasta och köttfärssås

Middagen i onsdags var Skinksnitzlar med ananas, rivna morötter, brunsås och pasta.

I går var vi hos äldsta sonen i genarp och åt Otto glass och mös med lille guldklimpen, och vi fick äpple med oss hem , äppelmos ska det bli.

Min man klippte ner lite i trädgården skönt, jag rensade lite rabatter .

Sen blev det lite stickning på kvällen och lite teve tittande.

 

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards