Alla inlägg den 22 augusti 2016

Av Stick och baka! - 22 augusti 2016 07:38

  Hejsan på er.

I dag är lilla Lotta och alla hennes assistenter bjudna på grillfest till det bolaget lilla Lotta är med i ,( assistentbolaget)

Detta bolaget ligger i veberöd ( i Skåne)

Vaknade till dimma i dag, men hoppas på att det blir soligt i dag med.

I går kväll vattnade jag alla våra blommor det är ganska torrt i rabatterna nu, nen jag vill inte ha regn, man får vattna istället.

Vädret i går var en riktig sommar dag.

Nu ska vi äta frukost.

Efter frukosten kom ett jätte regn , med andra ord ösregn.

Men sen har det varit fint väder hela dagen.

Vi var ju på grill fest där serverades det grillad korv med bröd, ketchup, senap, torkadlök och sedan var det grillad kyckling lår utan ben, tror det var det, och det serverades, tomater, sallad och potatissallad, och Ramlösa att dricka och sedan blev det en liten tävling, efter detta blev det kaffe och kaka, finska pinnar och äppelkaka med vaniljvisp.

Jag åt en keso med frukt och nötter.

Jag vill tacka Omtanken i Skåne AB, ( assistansbolaget) .

Till middag hemma hos oss var det grillade fläskkotletter som min man gjorde, och vi åt kokt potatis, bea sås och sallad, och vitlökssmör,  jätte gott.

Vädret är underbart ännu.

 Nu sitter jag och tittar på idol.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards