Alla inlägg den 26 augusti 2016

Av Stick och baka! - 26 augusti 2016 08:40

Hejsan på er allihopa.

Vad gör ni på en fredag då?

Vi har sommar och sol igen , så skönt

Vad har ni för väder?

Vi har ätit frukost och nu sitter vi och skriver handlingslapp, in till Skurup , besöka Apoteket och Ica eller Coop.

I dag kommer säkert min yngsta son Robin , han har haft jour en vecka nu, sen ska han gå på semester , så skönt för honom.

Kanske även äldsta sonen Roger med sin lille plutt och sina hundar kommer till oss i dag, 

Det är så underbart att få ha de här, vi blir så bortskämda att få ha de här.

Middag här i dag ??

Sitter och stickar lite , under tiden ligger lilla Lotta och vilar sig bredvid mig, lilla Lotta är lite trött i dag, det är säkert pågrund av vädret , det är väldigt varmt redan.

Min underbara mamma och Bengt är i Stockholm hos min mammas farbror , hoppas de har det bra där, men jag saknar dem.

På tisdag börjar stickcafet i Skurup igen, ska bli så trevligt.

Yngsta sonen robin kom och var här mys pys.

Äldsta sonen Roger kom med sin lille plutt och deras två fina hundar.

Jag har badat i poolen idag och lilla Lotta med.

Alla har vi badat även barnbarnet D , han sprakar med ben och armar för fullt jätte lycklig när han badar.

Middagen här idag blev pizza med kyckling och ost på, och sallad, ( hemgjord)

 

Jag åt sallad och keso.

Nu ligger jag på soffan med min lilla Lotta och bara myser.

Det har varit jätte varmt i dag med, så skönt.

Ha nu en trevlig fredagskväll

 

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards