Alla inlägg den 6 september 2016

Av Stick och baka! - 6 september 2016 08:40

Hejsan på er .

I går var vi i Malmö och besökte nära anhörig, han hade födelsedag, vi hade med oss prinsesstårta och paketer till honom, han blev så glad , vi fikade med honom och satt och pratade en stund, sen körde vi till min älskade mamma och hennes fina man Bengt , vi blev bjudna på middag där, tack det var så gott.

I söndags kom yngste sonen till oss och äldsta sonen med sin underbara familj, jag bara njuter att få ha de här.

Blev lite snopen jag skrev inlägg i går här men allt är borta , så jag börjar om igen.

Har stickat en jordgubbsmössa och den är färdig ( det blev den igår)

En av mina mostrar ska bli gammel mormor, och det är till denna lille bebisen.

I dag kommer lilla lottas assistenter, E ska snart ha bebis och lilla lottas nya assistent R inskolas för fullt nu, lilla Lotta tycker det är så skoj att ha två på samma dag.

Vädret här igår var strålande sol, det kommer säkert bli lika fint i dag, fast nu är det dimmigt.

Lite bilder bjuder jag på igen.

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards