Alla inlägg den 27 september 2016

Av Stick och baka! - 27 september 2016 08:34

  Hejsan på er.

Nu är vi på väg till Skurup , till mitt hem, min yngsta dotter och hennes familj är ju där, de kom i lördags och sovit där sedan dess.

Nu måste jag rycka upp mig och snart ta det stora steget och flytta hem till mitt och lilla lottas hem igen.

I dag är det begravning för min älskade man .

MinA älskade barn, barnbarn, min mamma och Bengt de är mina stora stötte pelare här och nu.

I går gjorde jag smörgåstårta , ska dekorera de i dag.

Hade helst velat att denna dag var över här och nu.

Min man var inte sjuk alls. 

Ofattbart att han skulle behöva lämna oss.

Älskade min man så mycket, men vi fick ha 30 underbara år tillsammans, jag ville så gärna få ha honom länge till, men nu blev det ett slut.

Han finns alltid i mina tankar och drömmar , när jag tittar på mina barn så ser jag ju min i dessa underbara barn.

Vilken lycka jag haft att få ha en sådan underbar man och underbara barn och så förstås mina underbara barnbarn och min älskade mamma och hennes man Bengt .

Låt denna dag bara ta slut snabbt.a

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards