Alla inlägg den 20 oktober 2016

Av Stick och baka! - 20 oktober 2016 19:26

Hejsan

Vilken fin höstdag det varit i dag, sol och ingen blåst alls.

I dag var vi i Trelleborg och shoppade lite.

Mysigt att komma ut lite.

Imorgon kommer min dotter Tina till Malmö med sin familj, de ska sova hos en vän till Tina , men vi träffas på lördag och ska fira lilla Tina ( hon fyller 29 år) oj oj vilka stora barn jag har, tänker bara att barnens pappa och min man inte finns hos oss mer, känns tråkigt, men vi måste leva vidare, skaffa oss nya liv , jag och lilla Lotta måste göra detta för vår skull.

Ingen lägenhet ännu.  

Jag flyttar tillbaka till mitt hus , det blir säkert bra .

Och tror även att det blir en trygghet för lilla Lotta faktiskt.

Jag vill ju vara självständig som jag varit tidigare.

Mina små barnbarn kommer ju också i morgon men träffar de på lördag, nu trillar mina tårar på mina kinder, Varför är den största frågan ännu , Varför nu ?Varför drabbade detta mig? Vill inte tro på detta ibland, kan få för mig , måste ringa Kjell och fråga ?

Mitt liv är delat nu , 

Mina barn står på första plats ,sen kommer mina underbara barnbarn, 

Fast mina barn har alltid stått mig så nära, snacka om att klippa navelsträngen , det kommer jag aldrig att göra.

Det räcker att man tittar sig i spegeln och tänker , hur ser jag ut?

Gått ner jätte mycket i vikt, behöver gå och klippa mig, skaffa mig en ny garderob, allt hänger på mig, kläderna är stora som tält. 

Tur det finns klädes affärer , men känner inte jätte mycket för att handla nya kläder .

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards