Alla inlägg den 9 november 2016

Av Stick och baka! - 9 november 2016 07:35

              Hejsan på er

Vikken morgon så mysigt med all snö, är så vackert , men jag vet att det är tråkigt för alla bilister.

Jag känner mig så glad i detta vädret.

Det är en stor dag för mig idag.

Malmö ligger under vitt snö täcke nu, det blir så mycket ljusare nu med detta fina snötäcke .

Denna blåmelerade tröjan har min mamma stickat till någon av mina barnbarn i Göteborg , den blev jätte fin tack lilla mamma för allt du gör till mina barnbarn .

 Vi gjorde även en snölykta i dag och nu är den tänd.

Varit på lägenhetsvisning jätte fin , den vill jag ha .

Bilder från i sommar min älskade man( som inte finns hos oss mer tragiskt jäkla skit)

och mina två söner , underbara är dem alltid mot mig och lilla Lotta. Och mitt yngsta barnbarn.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards