Alla inlägg den 11 november 2016

Av Stick och baka! - 11 november 2016 07:38

Hejsan på er allihopa.

Jag är så lycklig kan ni tro , jag och min lilla Lotta har fått lägenhet nu , ska skriva kontrakt i dag.

Det är en fyrarumslägenhet , ligger vid värnhem i Malmö , bara ett par minuter från min yngsta son Robin , jag är så lycklig , tror knappt att det är sant.

Tänk att denna underbara dam som visade lägenheten för oss, gav denna åt mig och min lilla Lotta . Innan vi ska köra och skriva kontrakt i dag så ska jag köpa en bukett blommor med mig till denna underbart vänliga , trevliga och rara dam , som lät mig och lilla Lotta att få denna lägenhet. Tänk jag och lilla Lotta flyttar in den 1/12 , tänk att jag kan fira jul där med mina barn och barnbarn, min underbara mamma och fina underbara Bengt .

Vi ska ha kalas på måndag för då fyller Bengt 80 år, denna underbara människa som upplåter  sitt hem ( det är ju mammas hem med) och leker och kör mig kors och tvärs, hjälper mig att packa, köra på tippen, skruva sönder möbler han gör allt för mig och lilla Lotta.

Men men min mamma och Bengt har ställt upp för mig med husrum, tröst och här bor jag och lilla Lotta, de göra allt för mig fast de är ( mamma 81 och Bengt 80 ) 

Jag tackar mina barn för allt de gjort för mig ni är enorma , vad skulle jag gjort utan er.

Jag vill även tacka min svärdotter och svärson .

JAG SÄGER BARA , TACK TILL ER ALLA SOM STÄLLT UPP FÖR .

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards