Direktlänk till inlägg 27 november 2016

Söndag igen , min man dog en söndag den 11/9 2016 jäkla söndagar.

Av Stick och baka! - 27 november 2016 12:16

Hejsan på er 

Varför pratar man inte om sorg.

Min man hade jätte många vänner.

Jag känner att mitt liv är en stor kaos, men denna tanke skjuter jag bort ganska snabbt.

Jag tror kommer alla söndagar alltid vara så här jobbiga?

Man har många frågor , men man får säkert inga svar eller ?

Jag lever bara för mina barn och barnbarn jag tycker detta känns rätt här och nu.

När kommer min sorg????

Jag tittar på min kropp och tänker ( är detta min sorg, efter som att jag bara går ner i vikt??)

Är där någon som kan svara på detta???

Jag firade 30 års bröllopsdag i fjor den 2015-12-31, med min underbara man.

Tänk om jag visste att detta skulle hända.

Tankarna maler alltid.

Middagen i går blev grillade Snitzlar, med pommes, pepparsås och grönsaker.

Middagen i dag blir :ris, kycklingfilé , sås och grönsaker.

Det är min mamma som står för middagen.

Det var förstås Bengt som grillade igår.

Min yngsta son Robin kommer hit idag så underbart det blir,

Min yngsta dotter Tina som bor i Göteborg har skaffat sig katt, den är så söt.

Den är 12 år , jag hoppas verkligen att den kommer att trivas hos dem.

Hennes barn är jätte glada för katten.

 

 

 
 
Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

Madde / Livet som mamma lärare och doula i Dalarna

27 november 2016 14:59

Stor kram till dig :(. Tror du gör helt rätt i att skriva om din sorg, prata om den också. Det behövs.

http://www.saramadeleine.se

Stick och baka!

27 november 2016 18:11

Hejsan
Tackar .

 
Amatörmeteorologen

Amatörmeteorologen

27 november 2016 18:15

Beklagar din sorg./ Min mamma gick bort för snart 9 månader sedan, så även om hon blev rätt gammal är sorgen och saknaden stor./ Viktigt att prata om sin sorg och inte "lägga locket på"!!!

http://myweatherandclimate.bloggplatsen.se

Stick och baka!

11 december 2016 17:01

Tack
Jag ska tänka på det du skrev .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stick och baka! - 13 februari 2019 07:57


  Godmorgon Idag ska vi åka till Ängelholm ( jag, lotta potta och hennes assistent Anna )  Och träffa min dotter Tina och hennes små barn , mina underbara barnbarn Althea och Walter . Min dåliga frukost hihi blev cornflakes och mjölk onyttigt ...

Av Stick och baka! - 12 februari 2019 10:15

              Godmorgon  Idag blir det lite av varje . Nu precis bryner jag kotletter, som sen ska ner i en gryta och få puttra där till de blir jätte möra , supergott. Till dessa blir det kokt potatis, grönsaker och gele och inlagdgurka g...

Av Stick och baka! - 9 februari 2019 13:53

Hejsan på er Igår natt var lotta potta dålig inte kul alls, var vaken natten och hela fredagen. I går bakade jag mörk choklad kaka god och vaniljbullar även de blev bra. Lotta potta hade sin assistent , jag var ute och cyklade med så skönt med en...

Av Stick och baka! - 31 januari 2019 08:05

                                    Hejsan I går var jag och lotta och hennes assistent och badade. Min duktiga lotta simmade minst 200 meter detta har aldrig hänt förrr, det har varit mycket tjat från min sida simma, simma, rör...

Av Stick och baka! - 21 januari 2019 08:18

              Hejsan på er  Min blogg är så dålig och jag känner att jag inte hunnit med denna alls. Mitt och lotta pottas liv är bara bra . Vår katt Stina 9 månader världens finaste katt. Hon blev kastrerad i torsdags det har gått jätte...

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards