Alla inlägg den 11 december 2016

Av Stick och baka! - 11 december 2016 16:30

    Hejsan på er.

I dag hade vi fika gäster här Leif och Siv och min yngsta son Robin kom också.

Det blev hemgjorda lussekatter, pepparkakor och baklavakakor.

Har glömt att tacka min yngsta sons arbetskamrater på kone som hjälpte till med inflyttningen . Tusen tack snälla ni.

Efter de hade gått tog vi en promenad tilla Ica supermarket , handlade två hyacinter och en En planterade de och satte ut på vårt lilla bord på balkongen så mysigt.

Lilla Lotta har fortfarande svårt att sova här ännu.

Jag var ju tvungen att sälja huset, det kom ju fram att ett av kjells barn skulle ha ut sin laglott, och jag kände inte för att sätta mig i skuld för att han skulle ha ut sin del, denna son har inte haft någon kontakt med sin pappa på över 20 år, min man har försökt flera ggr, att få kontakt med honom, men han ville inte ha kontakt.

Men nu när hans pappa är död då är det dags att sko sig, jag säger bara fy fasiken , tackar att du har satt min lilla Lotta i denna sits, jag hoppas verkligen att ditt liv blir surt.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards