Alla inlägg den 26 januari 2018

Av Stick och baka! - 26 januari 2018 07:14

                 

U                          Hejsan

Så var det fredag igen , jag har haft semester igår och i dag. Ska uträtta lite ärende.

Igår var jag Lotta potta och hennes assistent Daniella utbjudna på resturang fregatten på värnhemstorget (Malmö) av min mamma och Bengt . Jätte gott som det alltid är.

Mamma fick gjort vid sina naglar och det blev inköp på H&M på entré stor rea, ska visa massor jag köpt. Min Michael kommer till oss i dag och stannar över helgen så skönt. Fattar inte riktigt att man kan sakna någon så mycket som jag gör, Är det de som kallas för att vara kär eller förälskad?????????

Var på Mio möbler i onsdag och köpte tre glasspeglar på rea(35kr styck)

Jag har kanske inte visat hur jag och lilla Lotta potta bor nu, men ni ska få se innan vi flyttar härifrån.

vi bor i en toppen fin fyrarumslägenhet.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards