Alla inlägg under april 2018

Av Stick och baka! - 11 april 2018 18:51

Hejsan 

Det var länge sedan jag skrev här .

Mitt liv är som en bergdalbana .

Jag är säkert inte den ända i hela världen som har det så här.

Jag fyller snart 58 år ( den 13/4)

Jag var gift i 30 år och min man dog i september 2016.

Sålt huset 2016 december

Flyttade till härliga Malmö 2016 den siste november , bor så jätte bra mitt i smeten.

Jag mår jätte bra, mina år har varit toppen varit på dejter har haft jättetrevligt , men det är inte så jag kan leva egentligen . 

Jag fyller snart 58 år Och vilka krav finns nu jo man ska vara slank vältränad, snygg, sexig, och alltid vara på toppen. 

Jag har fått tre underbara barn ( 35,30 Och 29,) 

Det är det bäst jag gjort i mitt liv, mina underbara barn , de lever jag ständigt för och jag har fått barnbarn och det är det mesta underbara som finns på jorden.

Jag tränar och sliter och har tatuerat mig vilket jag tycker är så fint, Detta är jag.

Jag mår jätte bra detta är mitt nya liv , jag andas och lever varje dag.

Har jag träffat rätt kille i mitt liv????????

Jag är lycklig här och nu 

Kommer detta att vara resten av mitt liv???????

Vill så gärna kunna se i framtiden om detta är ett bra liv för mig ......

Jag är så fruktansvärt hård på utsidan och visar aldrig mina tårar , dessa tårar får min huvudkudde ta emot , eller min lilla katt Rita. 

Hur svårt är det att visa sina känslor ???????

Kan det vara för att jag blivit så jäkla besviken i mitt förra liv, inte kul att vara nummer två eller tre....

Jag hoppas verkligen att mitt hjärta läks , annars får jag leva i mitt tragiska liv, men det vill jag verkligen inte mera. 

Jag hoppas att allt löser sig.

Hade hellre fyllt 28 jippi jippi . 

Av Stick och baka! - 11 april 2018 18:51

Hejsan 

Det var länge sedan jag skrev här .

Mitt liv är som en bergdalbana .

Jag är säkert inte den ända i hela världen som har det så här.

Jag fyller snart 58 år ( den 13/4)

Jag var gift i 30 år och min man dog i september 2016.

Sålt huset 2016 december

Flyttade till härliga Malmö 2016 den siste november , bor så jätte bra mitt i smeten.

Jag mår jätte bra, mina år har varit toppen varit på dejter har haft jättetrevligt , men det är inte så jag kan leva egentligen . 

Jag fyller snart 58 år Och vilka krav finns nu jo man ska vara slank vältränad, snygg, sexig, och alltid vara på toppen. 

Jag har fått tre underbara barn ( 35,30 Och 29,) 

Det är det bäst jag gjort i mitt liv, mina underbara barn , de lever jag ständigt för och jag har fått barnbarn och det är det mesta underbara som finns på jorden.

Jag tränar och sliter och har tatuerat mig vilket jag tycker är så fint, Detta är jag.

Jag mår jätte bra detta är mitt nya liv , jag andas och lever varje dag.

Har jag träffat rätt kille i mitt liv????????

Jag är lycklig här och nu 

Kommer detta att vara resten av mitt liv???????

Vill så gärna kunna se i framtiden om detta är ett bra liv för mig ......

Jag är så fruktansvärt hård på utsidan och visar aldrig mina tårar , dessa tårar får min huvudkudde ta emot , eller min lilla katt Rita. 

Hur svårt är det att visa sina känslor ???????

Kan det vara för att jag blivit så jäkla besviken i mitt förra liv, inte kul att vara nummer två eller tre....

Jag hoppas verkligen att mitt hjärta läks , annars får jag leva i mitt tragiska liv, men det vill jag verkligen inte mera. 

Jag hoppas att allt löser sig.

Hade hellre fyllt 28 jippi jippi . 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards