Direktlänk till inlägg 22 juni 2018

Vi förlovade oss nu . Glad midsommar

Av Stick och baka! - 22 juni 2018 08:22

  Glad midsommar

Vi förlovade oss här och nu.

min blogg har legat nere ett tag men nu blir det att starta upp igen.

Idag kommer min Mamma och Bengt och Jytte . 

Ska bli så trevligt att få ha de här. 

Vi sitter och myser i soffan med kaffe.

Lotta potta är ju med oss också och min lilla katt Rita

 
 
Diana

Diana

23 juni 2018 06:31

GRATTIS!!!

http://quipuskennel.bloggplatsen.se

Stick och baka!

13 augusti 2018 11:12

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stick och baka! - 13 februari 2019 07:57


  Godmorgon Idag ska vi åka till Ängelholm ( jag, lotta potta och hennes assistent Anna )  Och träffa min dotter Tina och hennes små barn , mina underbara barnbarn Althea och Walter . Min dåliga frukost hihi blev cornflakes och mjölk onyttigt ...

Av Stick och baka! - 12 februari 2019 10:15

              Godmorgon  Idag blir det lite av varje . Nu precis bryner jag kotletter, som sen ska ner i en gryta och få puttra där till de blir jätte möra , supergott. Till dessa blir det kokt potatis, grönsaker och gele och inlagdgurka g...

Av Stick och baka! - 9 februari 2019 13:53

Hejsan på er Igår natt var lotta potta dålig inte kul alls, var vaken natten och hela fredagen. I går bakade jag mörk choklad kaka god och vaniljbullar även de blev bra. Lotta potta hade sin assistent , jag var ute och cyklade med så skönt med en...

Av Stick och baka! - 31 januari 2019 08:05

                                    Hejsan I går var jag och lotta och hennes assistent och badade. Min duktiga lotta simmade minst 200 meter detta har aldrig hänt förrr, det har varit mycket tjat från min sida simma, simma, rör...

Av Stick och baka! - 21 januari 2019 08:18

              Hejsan på er  Min blogg är så dålig och jag känner att jag inte hunnit med denna alls. Mitt och lotta pottas liv är bara bra . Vår katt Stina 9 månader världens finaste katt. Hon blev kastrerad i torsdags det har gått jätte...

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards