Alla inlägg under oktober 2018

Av Stick och baka! - 26 oktober 2018 18:37

    Hejsan

varit och handlat och nu är det film med mig och lotta potta Sune i Grekland .

ska snart äta hem gjord smörgåstårta . 

Av Stick och baka! - 25 oktober 2018 10:57

        Hejsan 

Sitter på capio nu lilla lotta potta har så ont i sin nacke.

Hoppas hon får något åt smärtan och stelheten .

Min lilla lotta potta, jag blir så orolig 💦💦

Vi har bakat morotstårta jätte god och julpysslat i kväll kommer bilder senare . Kvälls maten blev blodkorv 

Av Stick och baka! - 24 oktober 2018 07:32

Godmorgon på er 

Sitter i soffan och dricker mitt morgonkaffe, lotta potta sover.

Katterna Rita och Stina är med mig , världens finaste katter.

Vi var och shoppade i Malmö igår , på willys på Katrineholm och var i en massa affärer på norra grängesbergsgatan och slut station Ikea , handlade en del.

Lotta potta valde en stor haj ( mjukis ) och han heter Olle nu.

Idag kommer lotta pottas assistent och är med henne. Vi har assistent tre dagar i veckan.

Middag i dag blir blodkorv och bacon.

Vädret nu inget regn så skönt. 

Av Stick och baka! - 23 oktober 2018 11:27

  Hejsan på er

Vi är på väg med tåget till Malmö nu , jag och lotta potta 

Vi ska vara med mamma och Bengt , shoppa och ha det mysigt.

Min biologiska pappa har gått bort , saknaden är stor emellanåt, men jag vet att  han har det mycket bättre nu. Min älskade pappa ❤️❤️❤️.


Av Stick och baka! - 22 oktober 2018 08:17

                Godmorgon på er.

Är jätte dålig på att uppdatera mitt liv och allt som händer omkring oss.

Lägger upp lite bilder till er.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards