Alla inlägg den 12 februari 2019

Av Stick och baka! - 12 februari 2019 10:15

              Godmorgon 

Idag blir det lite av varje .

Nu precis bryner jag kotletter, som sen ska ner i en gryta och få puttra där till de blir jätte möra , supergott. Till dessa blir det kokt potatis, grönsaker och gele och inlagdgurka gott.

Men middagen idag blir helkyckling som ska tillagas i ugnen med stekpåse på den och till detta blir det koktpotatis, brunsås, grönsaker gott gott.

 

I helgen blev det lite trädgårdsarbete för mig bilder kommer upp snart.

I morgon åker vi till Ängelholm för att träffa min dotter Tina och hennes två barn Walteroch Althea ska bli så mysigt att få mysa med sina barnbarn , finns inget underbarare att få vara med dessa guldklimparna. 

Jätte fint väder i dag solen skiner och det är 0,9 grader ute fast vid 06,30 var det minus 2grader. Jag vill så gärna få vår nu nu nu.

Den fina tavlan hjälpte jag lotta potta med i helgen .En duktig tjej är min lotta potta 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards