Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Stick och baka! - 8 juli 2015 11:00

  Hej

Det r så skönt väder, min man håller på med vårt uterum, byter tak, det blir så fint, det ser alltid ut som ett förråd,

dålig stil av mig, men nu ska det bli ordning på 'torpet' hihi.

Lotta och jag har satt ståltråd runt glasburkarna vi gjorde i går.

En granne till min mamma och Bengt ska få fyra glasburkar , ner med ett värmeljus och häng i träd eller buske jätte fint på höst och vintern , men även på sena sommar kvällar ser så trevligt ut.

Och min mamma och Bengt ska få några de med , min mamma älskar att ha detta i sina små träd, mamma och Bengt blir så nöjda och glada när Lotta gör något till de.

Och Lotta gör massor av halsband , armband och en massa annat fint pyssel de uppskattar verkligen detta .

Skoj flör lilla Lotta när de uppskattar detta .

Min mamma och Bengt kommer på eftermiddagen i dag skönt

 Denna tröja har min mamma stickat

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards