Alla inlägg den 22 juli 2015

Av Stick och baka! - 22 juli 2015 08:56

                                Hej

I dag är det lilla Lottas födelsedag hela dagen , hon är så glad och väntar på att gästerna ska komma .

Men vi har en till som fyller år i dag och det är vårt yngsta barnbarn han fyller ett år idag,

Han är i Lysekil med sin mamma ( vår dotter) pappa, stora syster och hans farfar, där firas det med.

Vi sjöng för vår lilla Lotta när hon låg i sängen och öppnade sina paketer.

Bildbevis på hennes paketer.

Av mig och min man fick Lotta:

Svarta tights, två linne, nagellack, diadem, hårsnoddar med blommor på, och svarta snoddar , lego friends ( djungel), lego friends strandhus.

Av sin assistent E fick hon fullt av vattenballonger, och en behållare till så smart.

Av Jytte ( en bekant till oss) fick lilla Lotta en stor paket där man kan göra diadem och klämmer. 

Lotta blev så glad för sina saker.

Lotta fick lego av sin lillebror ( luftballong)

Av storebror och hans fina fru och deras fina hundar Zäta och Cindy fick Lotta jätte fina hörlurar och ett sätt med pyssel att dekorera askar  .

Av mormor och Bengt fick Lotta en armbandsklocka, pyjamaser, tights, trosor.

Vilken under bar dag.

alla tyckte om den friterade torsken och hemgjord remouladsås 

Min snygga och söta son och lilla fina Cindy

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards