Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Stick och baka! - 25 januari 2015 09:50

Hej

Vilket fint väder det blåser inte, det får bli lite utomhus aktivitet,

snölykta hoppas vi på .

Våra fina fåglar har massor av mat det behövs nu .

NIKKEN vår kenkoAir purifier detta är en luftrenare,

ULPA- komponenten är slutfasen i filtreringsprocessen som

inkorperar ett förföljer, ett kolfilter, ett filter som reducerar mögel och damm (ULPA)

och en högeffektiv fläkt. 

Oberoende laboratorietester visar en minskning av följande i inomhusluft.

Solida partiklar, inklusive damm

Pollen, husdjurstjänst, mögelsvampar och andra allergener

Rök och kvalster.

Gå gärna in på WWW.nikkenwellbeing.se och välj konsulent  

Eller ni kan skicka frågor med mera till mig så skickar jag det vidare 

till min yngste son Robin ,som är bra på läst om deras alla produkter

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards