Alla inlägg den 9 mars 2015

Av Stick och baka! - 9 mars 2015 10:47

Hej

I dag är det precis en vecka sedan jag blev opererad, känner mig 

bättre men det kommer säkert att ta ett tag innan jag har fulla 

krafter igen. Solen skiner och bara lite blåst jag blir så varm 

om hjärtat, Är det Vår på gång??

Nu är det snart dags att för kultivera , men det gör ju min man så bra.

Ikväll är det stickcafe jag tror faktiskt att jag ska ta mig dit en stund,

man behöver både röra på sig och komma igång, satt och stickade lite

i går kväll, men det gör fortfarande ont i magen , jag måste halv ligga 

för att inte ha ont.

Middagen här idag blir faktiskt samma som igår pasta och köttfärssås

och sallad förstås . 

Jag dricker aldrig saft av något slag, men det ända jag dricker nu är 

apelsinsaft, jag kommer bli sockerberoende, men tror själv att det är för att jag

inte äter något direkt. Är fortfarande illamående har svårt med lukter .

Alla ni där ute ha en underbar dag ,Njut

 

 Min man är så underbar och gör allt , jag är så stolt över honom.

Älskar min älskade Man.

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards