Alla inlägg den 22 september 2015

Av Stick och baka! - 22 september 2015 16:37

    Hej

Vi har varit i Malmö idag och fikat frallor och ätit kaka  med min mans tvillingbror och hans fru, mycket snack och skratt.

Sen bar det hem, jag har ju haft så ont på knycken på handloven den heter ärt knuta , det har gjort ont gipset har skavat på denna knyck, fick tid till 15,30 på gips avdelningen i Ystad , den ligger på akuten. Nytt gips knycken eller ärtknutan var ganska röd , men det blev nytt gips denna gång rött igen.

Nu lagar min man mat det blir pommes, hamburgare, dressing, ketchup, lökringar Gud vad jag är hungrig nu .

Detta fina armband fick jag av lilla Lotta när jag kom hem med det nya gipset på plats.

Och de fina asken som står sidan om.

Lottas assistent har varit här på eftermiddag och kväll.

De har målat en porslinspåse och gjort armband till mig , sen blev det duschning .

Nu tittar vi på halv åtta hos mig.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards