Alla inlägg den 10 september 2015

Av Stick och baka! - 10 september 2015 09:28

                            Hej på er 

I dag börjar vi som alltid påklädning och så frukost.

Sen ska vi till Ystad för lilla Lotta ska till folktandvården, till tandhygienisten ,

detta brukar gå bra , men vi får se vad som händer där i dag.

I gåreftermiddags så körde vi en runda ner mot kusten mysigt bildbevis senare , för nu har jag fullt upp med min lilla Lotta.

jag håller på att sticka kofta till mitt äldsta barnbarn , i garnet norskt Viking Sportsragg,

Jag tycker att detta är ett jätte fint garn och jag föredrar detta garn framför garnet Freja.

Eftrer tandläkar besöket körde vi till europa blommor och handlade lite.

Efter som att lilla Lotta var så duktig hos tandläkaren så blev det Mac Donalds Jippi tycker lilla Lotta.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards