Alla inlägg den 12 september 2015

Av Stick och baka! - 12 september 2015 14:42

    Hej

Nu är solen framme skönt men imorse När jag klippte gräset vad det inte solsken, klädsen var vinterjacka och gummistövlar.

Vi har varit och handlat lite det blir räkmacka i kväll.

Vi var även på landäng och köpte mat till våra småfåglar det blev jordnötter och solrosfrö, nu är de och äter hela tiden så mysigt för våra fåglar.

Till middag här idag bara onyttigt men gott, pommes , lökringar och mozarella sticks, hamburgare, chicken  Nuggets,och besås och sallad förstås.

Nu är man propp mätt.

Resten av denna dag ska bara vara kul med min lilla Lotta.

Lilla Lotta har dukat nu till sig salta pinnar och porlande vatten , mys pys på hög nivå.

face time med min dotter i Göteborg i dag och hennes dotter , min dotter hade jätte ont i halsen och hon sa att det kändes som en elefant suttit på hennes huvud, stackare då.

Mitt barnbarn säger jag har ont i halsen och huvudet stackars mormors älskling, jag sa ni får bara mysa hela dagen och tan hand om din lilla mamma.

Som mamma så skulle man vilja ha större makt ( detta är bara på skoj nu) och be barnen bo så nära en som möjligt, vara runt om hörnan detta hade ju varit toppen på ett isberg.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards