Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av Stick och baka! - 25 augusti 2015 19:19

       Hej

Lotta tyckte det var toppen vi var ju på Ikea i Malmö och Lotta handlade .

Valde själv denna rosa lampa ville hon ha och så blev det och vi handlade två vita hyllor till som vi ska sätta upp i morgon över hennes skrivbord där kan hon ha allt sitt lego friends , det blir fint 

Bilder på lampan .

Och när vi kom ut från ikea så ringde min yngsta son han ville att vi skulle fika.

Glömde ta bilder när lotta och hennes lillebror Robin går hand i hand till fiket , jag blir så varm i mitt mamma hjärta . Mina älskade barn .

Av Stick och baka! - 25 augusti 2015 10:16

              Hej

Idag blir det stekt falukorv och blomkålsstuvning

Nu är vi på väg till Malmö för att fika hos min mans tvillingbror och hans fru.

Ska bara  in och handla frallor och wienerlängd på Konditori Centrum i Skurup.

Sen ska vi till Ikea i Malmö med och handla hyllplan till lilla Lotta.

Vädret är regn och regn  men då kan man göra inköp istället och Lotta älskar att gå  och titta och handla , men än vet inte Lotta att vi ska till Ikea överraskning.

Kommer mera sen .

Efter Ikea träffade vi min yngsta son Robin och fikade med honom vid Värnhemstorget i Malmö på Espresso House.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards