Alla inlägg den 30 april 2016

Av Stick och baka! - 30 april 2016 18:37

Hejsan på er .

Denna dag har jag tvättat och tvättat och torkat tvätt, dammsugit, dammat och torkat golven.

Vi hade besök i förmiddags av L och hans hund Asta . 

Det blev fika och fika igen.

Sen ringde min mas tvillingbror Leif och undrade om vi skulle vara hemma , så han och hans fru Siv kom, fika igen.

Sen åkte jag och lilla Lotta med de till Genarp ,vi åkte och tittade på Erikshjälpen , det blev en babybjörn potta till mina barnbarn, jätte fin ( den är skurad nu) 

Vi face time med min dotter i Göteborg och hennes små underbara barn, äldsta barnbarnet tyckte att pottan var jätte fin ( billigt 40 kronor)

 Bra köp vi hade ingen innan.

Jag älskar mina orkidéer , två blommor nu, bild på de kommer.

När Leif och Siv var här så åt vi köttgryta som jag gjorde i går, de var så nöjda.

Middagen som blev över åkte in i frysen.

Middagen i morgon blir fläskkotletter , sås, kokt potatis och grönsaker, asia gurka som jag själv lagt in, och gelé både rödvinbärsgelé och vindruvsgele.

Jag har fått tvättat filtar med skönt.

Det har inte blivit något stickat i dag alls.

 

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards