Alla inlägg den 5 april 2016

Av Stick och baka! - 5 april 2016 16:52

    Hejsan

Vi har varit i Malmö i dag.

Vi började på Bauhus ute på svågertorp i Malmö .

Sen körde vi till min mamma och hennes man Bengt och där blev det hembakt och kaffe.

Sedan en snabbis in på Ica i Skurup .

Hem och lagade  korv och pommes , broccoli och stekt zucchini 

Efter detta blev det lite fönsterputs och dammsugning .

I kväll kommer Lasse och Annika vi har inte träffats sen 2015 nyårsafton .

Ska bli trevligt.

Jag hoppade över stick caféet för mitt barnbarn A är så trygg med mormor och vill inte att mormor lämnar henne, det gör inget alls.

Var på Centralstationen i Malmö och köpte tåg biljetter av SJ till på fredag , då åker jag lilla Lotta och barnbarnet till Göteborg .

Jag och lilla Lotta sover över till lördagen sen bär det hem för oss igen.

Lilla Lotta har blivit lite dålig i magen här och nu tråkigt hoppas att det försvinner lika snabbt som det kom.

Där sitter mitt underbara barnbarn A och tittar på Disney Junior.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards