Alla inlägg den 11 april 2016

Av Stick och baka! - 11 april 2016 10:16

Hejsan

Tidig frukost som nästan alltid.

Vädret i dag är sol men oj vad jag tycker det är kyligt i vinden , det har frusit i natt igen.

När kommer våren till oss???

Golvet i mitt kök blev jätte fint.

Golvet i hallen ska bli lagt i dag.

Jag blir så nöjd när detta även blir klart.

Det är min man som gör det , han är jätte duktig.

Skönt för detta kan inte jag .

Vi var en snabb tur in till Skurup för att handla lite.

Middagen här i dag blev ingen höjdare alls

Pytt i Panna till mig och Lotta och till mannen blev det stekt korv och pasta.

Sitter och stickar på min tröja stickar baklänges med( lika med att man får riva upp)

låter trevligare med baklänges hihi.

Tvättat i dag skönt all tvätt torr nu .

Ska dricka kaffe nu med lilla Lotta .

Sen blir det teve tittande och lilla Lotta vill vila sig och mysa med popcorn i kväll och det går utmärkt .

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards