Alla inlägg den 24 juni 2016

Av Stick och baka! - 24 juni 2016 08:06

Hejsan på er.

Fy fasiken vilket oväder det blev här ändå i går kväll och natten och även på tidiga morgonen .

Detta var flera olika åskväder, det blixtrade hela tiden , och det var jätte nära emellanåt.

Vi firar midsommar hemma , min underbara mamma och hennes underbara Bengt kommer till oss i dag, det var ju tänkt att vi skulle till svaneholmsslott i dag men vädret styr nog åt något annat.

Min yngsta son Robin har jour genom sitt jobb, hoppas han får det lugnt , tänker på dig min älskade son.

Kan inte sluta att skriva om min äldsta son , om han visste vad det betyder för oss att få mysa med hans lille guldklimp, Tack.

Jag vill även tacka min dotter Tina för att vi fick ha ( vårt första barnbarn) A så länge här , jag blir så lycklig i min själ.

Tina med familj firar midsommar i Lysekil , hoppas ni får ett underbart väder kram på er allihopa.

Nu vankas det frukost här hos oss ( lilla Lotta och min man)

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards