Alla inlägg den 30 juni 2016

Av Stick och baka! - 30 juni 2016 22:10

Hejsan på er allihopa.

I dag har vi flyttat igen vilken tur att vår Bengt hjälpte min man att bära och lyfta nu är det snart över .

Vilken tur att allt gick vägen nu.

Lilla Lotta har haft sin assistent här idag.

Vi har packat ner och lyft ner och packat upp och lyft och lyft igen.

Nu är lägenheten inredd helt och hållet. Fasiken vad duktiga vi varit .

Men jag lever ju i en ( drömvärld påstår någon )

Jag undrar om det är någon som kan berätta för mig vad en drömvärld Är?

någon här på bloggen vidar  informerar denna information och denna person tar kontakt med mig via sms! 

Skriv här på min blogg istället.

Jag är glad att min nära anhöriga får det bra nu, leva anonymt kan vara bra.

I morgon blir det till Malmö igen då hämtar vi min anhörig och kör honom till sitt nya boende, lycka till.

Jag ska bara njuta sen och klappa mig själv på axeln och säga fasiken vad bra jag är.

Jag tycker om människor som är ärliga och uppriktiga, för det är jag själv.

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards