Alla inlägg den 7 juni 2016

Av Stick och baka! - 7 juni 2016 09:17

                             

Hejsan på er 

Det blir så mycket man ska hinna med , när man är borta .

Vi hade det jätte bra i Göteborg med vår yngsta dotter och hennes familj, vi var på Mariaplans plaskdamm, med våra barnbarn och lilla Lotta förstås .

Vi var på deras innergård och grillade och mös.

På lördagen var vi på Liseberg och det var jätte omtyckt, när vi körde hem så följde äldsta barnbarnet med oss till Skåne.

Det blev bad i vår pool i går, det tyckte lilla A var mysigt! Med flytväst på förstås.

Idag är det jätte fint väder , lilla A gungar i den nya gungställningen som mannen ordnat.

Nu kommer det jätte mycket bilder.

Bilden på mugg och etiketter , detta fick jag av min dotter Tina i morddags present så fint, tack igen älskade du.

Det är mycket bada nu hos mormor och morfar.

I kväll ska jag och min mamma gå på avslutning på stick café , nu är det sommar uppehåll.

Det blir smörgåstårta med mera.

 

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards