Alla inlägg den 20 januari 2016

Av Stick och baka! - 20 januari 2016 15:38

    Hejsan 

Varför vaknar man mellan fyra och fem på morgonen och är klar vaken och utvilad.

I dag har vi varit i Malmö och besökt min mans tvillingbror L och hans fina fru S in först på Ica och köpte med oss en bukett rosor till fina frun S.

Sen fikade vi frallor hos de och sen blev det kakor.

Efter detta så var det dags att köra hem igen in på Ica igen  och handlade och hämtade paketer med kläder till mina barnbarn , det blev jätte fint jag är nöjd , så nu hoppas jag att de också blir nöjda..

Sen blev det middags kok det blev köttfärssås och spaghetti ( Barilla nummer 5) till middag idag.

Jag gjorde middag till i morgon ned och då blir det lasagne Spenat plattor från Barilla och hem gjord vit sås. Och köttfärssås förstås.

Den vita såsen gör jag alltid på creme fraiche, riven ost, svartpeppar, salt, paprika pulver och sen varvar man plattor, köttfärssåsen och den vita såsen.

Bild på vår middag idag .

 

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards