Alla inlägg den 17 april 2015

Av Stick och baka! - 17 april 2015 09:11

Hej

I dag är det sol och ganska så varmt.

 Jag bet av en bit på en tand i går så det blir 

ystads folktandvård har fått en akut tid i dag ,

jag har tandvärk och detta är ju döden,

ädet värsta är att jag har tandläkar skräck ,

är jätte rädd, men man måste ju gå dit.

Middagen här i dag blir samma som i går,

det var jätte gott, och det var så lätt att

tillaga denna rätt.

Nu får jag göra mig klar så vi kan köra

vår store son har födelsedag i dag hipp hipp hurra för honom.

Ha nu en underbar dag 

Nu har jag kommit hem från tandläkaren det var en plomb som hade gått sönder,

nu är tanden lagad tur att det finns akut tider .

Jätte vänlig tandläkare, fast jag var ju rädd och nervös.

Nu ska vi köra till Ica i Skurup och handla lite, sen kör vi till Malmö ,

Jag och Lotta ska åka till min underbara mamma och Bengt,

 det blir så mysigt .

Presentation

Jag är dotter, mamma, mormor, farmor, fru och jag är riktigt duktig på att sticka, baka och laga mat.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards